niklaswesseln
ist gar nicht da!
- 20 April 2006
- 4.074
- 206
Du hast Recht und ich habe meine Ruhe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.

Ich freu mich auch.![]()
Ich war schon 2x je 3h in London.![]()
Stimmt das ?
Und preiswert ist Urlaub selten. Zum Sparen fährt man ja auch nicht weg.
LügnerAber über London wurde noch nichts geschrieben
Ich spürte, dass er irgendwie einen Buchstabendreher in seinem Posting hat(te),
Doch was er mir eigentlich sagen wollte, war mir damals noch nicht klar.
Er wollte mir was sagen - tomtom*
*nach dem Vorbild Udo Lindenberg (Er wollte nach London)
Der hatte mir Angst gemacht und wollte nach London als ich ihn das letzte mal gesehen hab. Zudem sprach er nicht wirklich gut deutsch.
War übrigens er hier.
Because this is a celebration, tickets prices are only ten Euros for Berlin, five pounds in London! All the ticket proceeds from the Berlin show will be donated to The Deutsche Herzzentrum Berlin (DHZB) medical centers for heart treatment, more specifically for "Ein Herz fur Kinder" (a heart for children), which celebrates its 30th anniversary this year. Visit their site at www.dhzb.de. Ticket proceeds from the London show will be donated to Youth Music, the UK's largest children's music charity, set up in 1999 to promote and support music making opportunities for children, including some of the UK's most disadvantaged young people. They work alongside the formal and community-based sectors to support music-making and training. Visit their site at www.youthmusic.org.uk.
https://www.metallica.com/index.asp?1=1&item=601128
Auf der Bank?
Wolltest du doch heute machen?!
Ihr Städter habt doch echt keine Ahnung.
Huhu Biggi!
Aus St. Louis? Schön! Ich hab eine aus London und aus Australien bekommen. ^^
Einen schönen verschlafenen, stürmischen, regnerischen guten Morgen...![]()