was ist los mit 2 amis?

Mail 1 :

OK SPIES YOU WIN THIS BATTLE. BUT YOU WILL NEVER WIN THE WAR! AS MANY OF YOU KNOW, WHO READ THE FORUMS, WE HAVE A SPY, SNITCH, B----, OR THREE ON OUR SITES THAT HAVE BEEN REPORTING PARKING DOMAINS. I HOPE THEY FEEL REAL ******* GOOD ABOUT THEMSELVES! AND I CARE LESS IF THEY POST THIS! I KNOW THEY WILL. THEY THRIVE ON IT! AFTER LOSING 2 OF MY BEST PARKING ACCOUNTS THIS MORNING PLUS ALL THE EARNINGS, NOT TO MENTION OTHERS I'VE LOST WITHOUT SAYING A WORD, IT'S GOING TO TAKE A MIRACLE FOR ME TO GET UP THE MONEY TO PAY YOU ALL. FROM THIS DAY FORTH, UNTIL FURTHER NOTICE, THERE WILL BE NO MORE ADMIN ADVERTISEMENTS SENT! I HAVE TO RAISE $21,000.00 BY THE 15th TO PAY YOU ALL ON BOTH SITES. AND I WILL!!!! UNTIL THIS SNITCHING CRAP ENDS I'M FINISHED! DON'T ANYONE EMAIL ME WHINING. I CARE LESS! BUT I'M NO SCAMMER! I WILL PAY YOU ALL! I HAVE BEEN KNOWN TO GO HUNGRY AND WITHOUT MY NEEDED MEDICATION TO PAY MY MEMBERS FIRST. IT'S 5:30 A.M. AND I'm GETTING DRUNK! THAT'S JUST HOW ANGRY I AM!!!! UNTIL NOW I HAVE SIT BACK QIETLY. NO MORE!!!! NOUGH SAID. I AM SO ANGRY I CAN'T THINK. ALL CURRENT ADMIN LINKS ARE BEING DELETED AND MAY COME BACK AT A LATER TIME IF THIS ALL BLOWS OVER. GO AHEAD LIL CRUSADER LAUGH YOUR ASS OFF! I KNOW YOU ARE A MEMBER OF MY SITES INCOGNITO, YOU AND YOU GPT FORUM CRONIES. I HOPE YOU LAUGH SO DAMN HARD YOU CHOKE TO DEATH. I'M CALLING ON A FEW OF MY WICCA FRIENDS. SEE IF WE CAN MAKE LIFE AS MISERABLE FOR YOU AS YOU HAVE FOR ME AND MY HONEST MEMBERS.

Mail 2 :

Thank you to this member as well as the many members donating their earnings back to the site until I can recoop this loss.

Payment Details

Amount: $10.00 USD

Transaction ID:

Subject: Donation

Note: this is a donation from me to help you pay out the members who demand to be paid. please accept this and know that i do not expect anything in return . i only wish to help you because you have been so good to every one and do not deserve to have this happen to you. Thank you. i would like it if you would acknowledge this in an email to everyone so that maybe it will bring in more donations for you . you do not have to mention my name thanks

Mail 3 :

Hi everyone. Sorry I been quiet but I have been flooded with emails from you, THE BEST MEMBERS ANY SITE COULD HAVE!!!! You all Rock!!! I have had a flood of members having me delete their upcoming payments as well as some sending separate funds. I've been so busy with this but needed to take a break just to let you all know. Also please stop promoting your signup urls until further notice. I will not allow new signups or send any of my own links out, when i get some, until I have settled this debt. Oh for the forum people. I was told it was mentioned that awhile back I bought a new house. I would like to clarify this. I did buy a house, a 1972 mobile home, in need of major repair, from a person who had no choice to sell or move it. I purchased this "New" home for the amount of $400.00 cash. I then turned around and donated it to a local church/food bank. They in turn told me they had to refuse it because it needed far too much work and that they would need to move it. So, I did the repairs and now live in it. No hot water, roaches, fireants and a leaky roof but to me its home. Some day it will all be fixed. Please before you post something like that get the facts straight. The few I told about this purchase (4 people total) know what and why I purchased it. One of them told you (The person posting about it). Just thought I'd set that straight. I don't live in a mantion I bought from bilking members out of earnings, as any of them that know me and they will agree. Thank you all. Time will tell and We WILL Be Back!

A few members have requested that I offer to delete future payments re add them to accounts so people can redeem for ads that don't pay for clicks such as banner impressions. I will do this for you if you send a request to me at [email protected] It wont reduce my debt but it will buy some time.

Thank you all again.

Eigentlich ist diese dreiste Art nicht zum lachen, abe als ich den Newsletter gelesen habe, musste ich schon schmunzlen über die Kreativität der Ausreden mancher Webbis.
Naja was solls wieder 2 weniger ;).

Das was die schreiben (Spione haben unsere Accounts bei den PPCSEs gemeldet), glaub ich einfach nicht:
AGE und T1P hatten keine so schlimmen Klickaufforderungen, nur so ein Satz wie "Domain for Sale.". Klar, da wissen alle gleich was zu tun ist ;) aber Klickaufforderung ist das ja wirklich nicht, wenn man das mit anderen Amis und sogar inzwischen schon mit den deutschen Paidmailern vergleicht, wo detaillierte Anleitungen vorhanden sind, wie man gültige Suchen macht und wie viele man maximal bei jedem Anbieter machen darf.
Und das mit der Spendenaktion ist einfach nur dreist. Was man sich alles einfallen lassen kann... Aber die Auszahlungen kommen ja hoffentlich noch.
Eigentlich sollte ich doch ein wenig spenden... Das war mal viel besser als dieses ständige "Servercrash, tut uns Leid, alle Daten verlorengegangen".

ganz ehrlich, ich glaube nicht an die auszahlungen, sonst hätte er ja nicht aufgehört.

aber nicht lasse mich gerne positiv überraschen :D

Das was die schreiben (Spione haben unsere Accounts bei den PPCSEs gemeldet), glaub ich einfach nicht:
AGE und T1P hatten keine so schlimmen Klickaufforderungen, nur so ein Satz wie "Domain for Sale.". Klar, da wissen alle gleich was zu tun ist ;) aber Klickaufforderung ist das ja wirklich nicht, wenn man das mit anderen Amis und sogar inzwischen schon mit den deutschen Paidmailern vergleicht, wo detaillierte Anleitungen vorhanden sind, wie man gültige Suchen macht und wie viele man maximal bei jedem Anbieter machen darf.
Und das mit der Spendenaktion ist einfach nur dreist. Was man sich alles einfallen lassen kann... Aber die Auszahlungen kommen ja hoffentlich noch.
Eigentlich sollte ich doch ein wenig spenden... Das war mal viel besser als dieses ständige "Servercrash, tut uns Leid, alle Daten verlorengegangen".

Nicht verwechseln ... SuchMails werden mit 0.01$ bis 0.05$ bezahlt (im Schnitt) diese Parking Seiten sind für TypeIn gedacht also Seitenaufrufe welche direkt über den Browser passieren oder z.B. Google ...

Dort werden Suchen zwischen 0.30$ und 2.50$ bezahlt ... da ist nicht nur das auffordern verboten, sondern auch das künstliche erzeugen von Seitenaufrufen wie halt z.B. PaidMails - Newsletter etc.

Seiten wie GainPay bzw. die welche das wissen versenden solche Mails erst dann wenn sie eh schon viele direkte Aufrufe haben alles andere führt logischerweise zu einer Sperrung bei dem einen früher bei dem anderen später ... also man kann von Aufforderungen bei SuchMaschinen halten was man will aber es ist dennoch ein Unterschied zu Parking Seiten ...

Also das was r sagt kann stimmen (sogar sehr warscheinlich) aber wenn er sich nur darauf verlassen hat und so naiv war, ist er selbst schuld ... ich war da nie also auch nur meine bescheidene Meinung ...