Rheinland-Pfalz Akzent?!

Also, jetzt muss ich auch ma was sagen ;D

Ich bin als NRW´ ler (Düsseldorf), welches ja auch nen komischen Dialekt hat, in die Eifel gezogen. Und ich muss sagen, dass ich mich hier jedes mal über den Dialekt schlapplachen könnte und ich mal ganöx versteh :D

Am lustigsten findsch aber das Letzeburger (Luxemburger)Platt, welches man hier in Bitburg, nahe der Grenze zu Lux oft hört.

Zwischenzeitlich halte ich mich auch mal in Mainz auf und das Platt versteh ich wirklich gut. Man muss nur genau hinhören.

Also bislang habbich keine Probleme mit dem Pfälzer Dialekten gehabt .... kommt aber auch immer druff an wo ma hinkütt (sry, der musste sein ...)

<<<< WESTERWÄLDER ... und glaubt mir .... dat Wäller-Platt is, abgesehn vom bayrischen, schlimmer als das kowelenzer ^^

viel "schlimmer" finde ich die ausprache von manchen lauten, z.B. "au" oder "so" oder "ei"

GELL << joa, auch nen plattes Wort!

also ich spreche reines Hochdeutsch! :) und das finde ich verdammt gut so!
ich bin in Brandenburg geboren. und diesen Dialekt mag ich unheimlich gern! :)
als ich im Sommer in Meck Pom und Brandenburg im Urlaub war hat man mir gesagt, dass ich gar keinen Dialekt habe :) *stolzbin* :)
Bayrisch finde ich auch ganz furchtbar!!! :roll:

lg lisa*

isch kumm jo eigentlisch aus neischtadt .. also direkt vun de woischtroß. en echde pälzer. awwer seid neischtem bin ich jo nach monnem gezoche. arich viel unnerschied merk ich jetzt ned vun de schprooch her. awwer manschmol sin e paar sache schun annerschd.

Mannemer hän doch äh annerie Aussproch als meer Pälzer? Üwerm Rei drüwe is alles ganz annerscht. ;) Was willschden eichendlich dort? Was hoddern in Neischtadt nimmie gfalle?

Gruß aus den Hinnerpalz ;)

isch kumm jo eigentlisch aus neischtadt .. also direkt vun de woischtroß. en echde pälzer. awwer seid neischtem bin ich jo nach monnem gezoche. arich viel unnerschied merk ich jetzt ned vun de schprooch her. awwer manschmol sin e paar sache schun annerschd.

Na jez ware meer Pälzer so aarich stolz druff, dass de Owwermagger vun doo eener vun uns is, jez geeschd eefach do niwwer zu denne Badenser? Die schwätze awwer mee mit A un O. Meer hams jo mee mit de E-s. Mer kennt a sache, meer zeige mee Zähn als die vun dord driwwe. :D

Jetzt feangst du natuerlich auch noch an! So ein TRECK!:ugly: