154k13798401. März 2006
schon lange nicht mehr gesehen, wo versteckste dich denn?
153operations20. Februar 2006
... hübschen Frauen hinterlass ich immer 5 Klammern :-) Bei dir würde ich sogar noch mehr vergeben. lg aus Fulda
152k13798406. Februar 2006
wo bisch denne am schaffe`? postkarte die isch wohl verscholle :( schad
151twkberlin131. Januar 2006
so da bin wieder na gut rein gerutscht schon wieder ein monat vorbei ist ja bald wieder weihnachten also bis bald sendet von ganzen HERZEN TWKBERLIN1
150k13798430. Januar 2006
hoi ha immerno kei poscht becho :( die möge mi wohl nit eso. hoff dir gohts guet
149k13798425. Januar 2006
hoi wie gohts? no kei poschtkarte acho :(
dankä sehr guet :) bi fliessig am schaffä, dir gots au guet ?
148roland_313. Januar 2006
natürlich au wil du e schwizeri bisch und au no hüüüübsch bisch wow :-) danke für dini bewertig und danke viel mol das dir mini HP gfalt lueg doch eifach wieder mol ine gäl i mache jetz no so e fan site im HP mit adressene für autogramm hole
Klar luegi mal wieder verbii :)
147k20387411. Januar 2006
.... *sweet* .... dafür 5 Klammern
Danke schöön :)
146k13798410. Januar 2006
no kei charte acho :(
immer no ned ?
145k13798430. Dezember 2005
ich wünsch dir e guete rutsch ins neue johr und chum guet heim.
danke vil mal :) isch d chartä scho acho ?
1
...
6
7
8
...
22