154k137984
01. März 2006
schon lange nicht mehr gesehen, wo versteckste dich denn?
... hübschen Frauen hinterlass ich immer 5 Klammern :-) Bei dir würde ich sogar noch mehr vergeben. lg aus Fulda
152k137984
06. Februar 2006
wo bisch denne am schaffe`? postkarte die isch wohl verscholle :( schad
so da bin wieder na gut rein gerutscht schon wieder ein monat vorbei ist ja bald wieder weihnachten also bis bald sendet von ganzen HERZEN TWKBERLIN1
150k137984
30. Januar 2006
hoi ha immerno kei poscht becho :( die möge mi wohl nit eso. hoff dir gohts guet
149k137984
25. Januar 2006
hoi wie gohts? no kei poschtkarte acho :(

dankä sehr guet :) bi fliessig am schaffä, dir gots au guet ?
natürlich au wil du e schwizeri bisch und au no hüüüübsch bisch wow :-) danke für dini bewertig und danke viel mol das dir mini HP gfalt lueg doch eifach wieder mol ine gäl i mache jetz no so e fan site im HP mit adressene für autogramm hole

Klar luegi mal wieder verbii :)
147k203874
11. Januar 2006
.... *sweet* .... dafür 5 Klammern

Danke schöön :)
146k137984
10. Januar 2006
no kei charte acho :(

immer no ned ?
145k137984
30. Dezember 2005
ich wünsch dir e guete rutsch ins neue johr und chum guet heim.

danke vil mal :) isch d chartä scho acho ?