Eintrag #64, 09.05.2018, 20:41 Uhr

guten abend

und euch männers viel spass morgen

 
(40)barank
(??)yaki
(57)k3552
(58)karotti
(73)roesle
(66)Husky09
(60)a4quattro
(54)Wusti

... und 44 Gäste
Wer war da?