Nicht für die Schule, aber ich brauche dringend jemanden, der mir aus dem Holländischen übersetzen kann. Ich habe Karten online bei Feyenoord Rotterdam bestellt und weiss immer noch nicht, ob mir die Karten zugeschickt werden oder ob sie am Stadion reserviert bereit liegen. Ich hoffe mal dazu steht etwas in diesem Text...
Ik heb een kaartje besteld en wil betalen met mijn CreditCard, maar zie nergens een 'verzend' mogelijkheid
Mogelijk dat uw schermresolutie niet hoog genoeg is om alles op één pagina te tonen. Hierdoor kan het 'verzend'knopje, dat zich onderaan de CreditCard betaalpagina bevindt, uit beeld vallen. Dit lost u op door uw scherm te maximaliseren via de functietoest F11.
Via F11 krijgt u een scrollbar waarmee u naar beneden kunt scrollen om de 'verzend'toets te selecteren.
Vielen Dank im Voraus!!
Ik heb een kaartje besteld en wil betalen met mijn CreditCard, maar zie nergens een 'verzend' mogelijkheid
Mogelijk dat uw schermresolutie niet hoog genoeg is om alles op één pagina te tonen. Hierdoor kan het 'verzend'knopje, dat zich onderaan de CreditCard betaalpagina bevindt, uit beeld vallen. Dit lost u op door uw scherm te maximaliseren via de functietoest F11.
Via F11 krijgt u een scrollbar waarmee u naar beneden kunt scrollen om de 'verzend'toets te selecteren.
Vielen Dank im Voraus!!