Sekundensparer.de - Deine Nummer 1!

Zurück   klamm-Forum > klamm-Lose > Lose4Scripts > Lose4Scripts (erledigt)

LinkBack Themen-Optionen Ansicht
Alt 04.07.2006, 16:44:41   #1 (permalink)
I tego arcana dei

ID: 226370
Lose-Remote

RagePX eine Nachricht über ICQ schicken
Reg: 08.05.2006
Standard [A]uktion - Komplettes Community / Fotovoting Scriptsystem

Hiho

Versteigere hier heute eine I-Rater Platinum Lizenz v.4.0

Es handelt sich bei diesem Script um die Referenz in Sachen Votofoting / Communitypages. User können Blogs erstellen, Bilder in die verschiedensten Votingkategorien einstellen, und vieles mehr ! Die Platinumlizenz ist das grösste Paket was I-Rater verkauft, und kostet regulär 97 US$ ! Ich verkaufe meine Lizenz, da mein Projekt für die Sie gedacht war leider ins Wasser gefallen ist. Alle Daten werden nach Kauf auf den Käufer umgeschrieben (EMail, Name usw..). Es fallen natürlich keine weiteren Kosten für den Käufer an.

Hier noch ein Auszug aus der riesiegen Featureliste:
NEW DESIGN AND TEMPLATE ENGINE
New! I-RATER has now been COMPLETELY integrated into a new and powerful template engine separating ALL code from design. This makes it much easier to create your own unique designs.
SITE NEWS ENGINE
New! News engine displays your latest site news directly on your main page with NO code editing. Also allows linking to other sites and news articles.
FEATURED USERS
New! Featured user module now allows you to display featured users on your main page.

MODULE ENGINE
New! Our new module engine now makes it easier to install/add features to your site. Just upload a file and go. Many new modules in development!
IMPROVED FORUMS AND MESSAGING SYSTEM
New! Improved messaging system allowing users to communicate without revealing any email details and previous forum issues have now been resolved.
SEE WHO ADDED YOU TO THEIR FAVORITES
New! See who added you to their favorites/friends list and check them out when you can. Add them and send them a private message!

SEE WHO RATED YOU
New! See who rated you and HOW they rated you! Pay back the favor or get your own back!
INTEGRATED BANNER/AD MANAGER
Updated! Powerful banner and ad manager now fully integrated! Serve unlimited ads and generate more income from your site!.
ADMIN RESET ALL VOTES MODULE
Updated! Reset all votes via the admin panel. Perfect for running weekly/monthly competitions!
WATERMARKING FEATURE
Advanced watermarking feature. Dynamically add your sites title to any uploaded images. Perfect for free advertising no matter where your sites pictures end up!
THUMBNAILED FORUMS, COMMENTS AND PRIVATE MESSAGES
All comments, forum posts and private messages have the posters thumbnail included for easy recognition.
INTEGRATED MEMBER FORUMS
(Updated to use a PHPBB look and feel) Member forum integration, dealing with that age old problem of users having to register separately in your forum.
FAVORITES AND HOTLISTS
Member can now add other members to their favorites/hotlist/friends for easy access upon return.
CUSTOM PROFILE FIELDS
Admin can now define the information collected at signup. Admin can create an unlimited number of profile fields in the form of drop down menus or free text. Perfect for even the STRANGEST sites!
MULTIPLE PAYMENT INTEGRATION
Fully integrated PAYPAL AND 2CHECKOUT.COM payment options. Allowing you to optionally charge for membership to your site before a member can upload a picture or profile. Ideal for trial memberships allowing YOU to profit from your site visitors!
MULTIPLE IMAGE UPLOAD
Advanced multiple image upload engine, to allow users to upload multiple images and have them all rated to the same user ID. Ideal for competitions and continuous rate sites guaranteeing you REPEAT TRAFFIC!
MASS MAIL AND NEWSLETTER INTEGRATION
Advanced mass mailer and newsletter to all or select members with subscription activation/deactivation, perfect for maintaining contact with your site users!
ADVANCED MEMBERS CONTROL PANEL
Members control panel to check ratings,CHECK PRIVATE MESSAGES,update info, and add or remove photos.
PRIVATE MESSAGING
Updated! Built-in private messaging system allows visitors to communicate without revealing e-mail address and builds repeat traffic to your site.Now allows members to block other members and view thumbnails of the sender while reading
ANTI VOTE FRAUD AND ADMIN IP LOCKDOWN
Our PHOTO RATING SOFTWARE technology uses IP tracking to prevent multiple votes from being recorded on the same image by the same person. Admin IP lockdown feature to prevent site hijacking.
REMOTE IMAGE HOSTING
Ability to allow visitors to easily upload pictures to your website or specify a remote photo URL.
CUSTOMIZABLE
Easily customizable display (uses HTML templates). Webmaster can easily change site style and design via any HTML editor.
ADVANCED COMMENTS
Feature to allow users to post public or registered comments on images and the "forum like" reply functionality to maintain threads!
TOPLISTS
Dynamically generated toplists for which you have the option to set the numbers for optimal exposure.
ADVANCED ADMIN FEATURES
Administrative features allows you to approve user-submitted images before they are added to the site, browse user accounts, image database, mass mail users and much more.

Startpreis: 40.000 .000
Sofortkauf: 80.000 .000
Auktionsende: 07.07.2006 0:00 keine 5 min Regel

Zum Inhalt gehört: Das I-Rater Script + Lizenz, auf Wunsch eine kostenlose Installation des Systems auf eurem Server durch mich, alle Updates die für I-Rater Platinum erscheinen bis ~ 23.03.2007

Viel Spaß beim bieten, Fragen bitte per PM
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing", Edmund Burke
KlammBay.com - Lose based Auctions
NEU - Das offizielle Ragemännchen
RagePX ist offline  
Alt 04.07.2006, 17:47:20   #2 (permalink)
***** & Coder
Benutzerbild von Magic

ID: 90122
Lose-Remote

Reg: 02.05.2006
Standard

merken

Magic ist offline  
Alt 04.07.2006, 17:52:53   #3 (permalink)
Erfahrener Benutzer
Benutzerbild von 4L4L

ID: 199220
Lose-Remote
Reallife

Reg: 24.04.2006
Standard

demo? und is auf englisch?

4L4L ist offline  
Alt 04.07.2006, 19:33:22   #4 (permalink)
Devilution Media
Benutzerbild von BartTheDevil89

ID: 87739
Lose-Remote

BartTheDevil89 eine Nachricht über ICQ schicken
Standard

Zitat:
Zitat von sTyL3R
demo? und is auf englisch?
Schließe mich den Fragen mal an....
Rabatt-Gutscheine-Kostenlos.de - Rabattgutscheine für diverse Onlineshops. Immer kostenlos..
BartTheDevil89 ist offline  
Alt 05.07.2006, 03:46:41   #5 (permalink)
I tego arcana dei

Lose-Remote

Standard

Hiho

Eine Demo des Scripts findet Ihr hier.

Und jap ist auf englisch, da es aber komplett mit Templatefiles arbeitet relativ leicht zu übersetzen. Über ne günstige Übersetzung ließe sich nach Kauf auch sicher reden

Ach und bevor ichs vergesse, das Design das Ihr auch auf der Demoseite seht, gehört auch zum Paket.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing", Edmund Burke

Geändert von RagePX (05.07.2006 um 03:47:05 Uhr)
RagePX ist offline Threadstarter  
Alt 05.07.2006, 12:39:59   #6 (permalink)
Erfahrener Benutzer
Benutzerbild von 4L4L

Lose-Remote
Reallife

Standard

dann sag ma nen preis für die übersetzung

4L4L ist offline  
Alt 06.07.2006, 01:12:58   #7 (permalink)
I tego arcana dei

Lose-Remote

Standard

Übersetzung mach ich bei SK für pauschal 20 Mios damits ne runde Summe gibt. Ansonsten beim Preis < 80 Mios verhandlungssache
Alt 06.07.2006, 04:25:12   #8 (permalink)
Erfahrener Benutzer
Benutzerbild von 4L4L

Lose-Remote
Reallife

Standard

für 45mio inkl übersetzung mach ich start

grüße

4L4L ist offline  
Alt 06.07.2006, 18:40:05   #9 (permalink)
I tego arcana dei

Lose-Remote

Standard

Du hast mich falsch verstanden Die Übersetzung kostet Pauschal 20 mios Bei einem Kaufpreis >= 80 Mio. geht das ganze billiger weg, ist die Übersetzung entsprechend teurer, bzw. verhandlungssache nach Kauf Reicht wenn ich schon das Script "verschenke"
Alt 06.07.2006, 18:53:35   #10 (permalink)
Gesperrt

Reg: 15.06.2006
Standard

Hört sich an wie, du kaufst für 10 mio kostet übersetzung 90 mio, kaufst du für 70 mio kostet übersetzung 30 mio.... mach mal nen festpreis und nicht so komisches preis ding....

bibianca ist offline  
Alt 07.07.2006, 00:57:46   #11 (permalink)
***** & Coder
Benutzerbild von Magic

Lose-Remote

Standard

start

Magic ist offline  
Alt 07.07.2006, 01:02:22   #12 (permalink)
***** & Coder
Benutzerbild von Magic

Lose-Remote

Standard

Rest machen wir nachher per PN :-)

Magic ist offline  
Alt 07.07.2006, 15:21:45   #13 (permalink)
I tego arcana dei

Lose-Remote

Standard

Es liegt ganz einfach daran Bibianca das dieses Skript mich Bargeld gekostet hat, und wenn ich es jetzt schon für Lose versteigere, und nichtmal die hälfte des orginal Kaufpreises bekomme, ich nicht auch noch meine Arbeit (welche nicht Teil dieser Auktion ist) verschenken will

Und gratz Magic
Alt 16.07.2006, 10:44:28   #14 (permalink)
***** & Coder
Benutzerbild von Magic

Lose-Remote

Standard

ööö

Ich hätte immer gern noch das Skript und die Zugangsdaten - das waren gleich 2 Geschäfte die wir gemacht haben, das erste und das letzte!

Da du auf PN & Mail usw. nicht antwortest noch ein letzter Versuch bevor ich nach Lübeck und mir das Skript persönlich hole! - und ja du kommst für meine Fahrtkostn auf!

noch nette Grüße

Axel

Magic ist offline  

Gesponsorte Links

Anzeige